a-PRO-szentek

a pannonhalmi bencés gimnáziumban

Csontváry kiállítás

2016. február 24. 18:16 - görgő

A Szent Márton hét győzelme jó indokot szolgáltatott, hogy jutalomkiránduláson vegyünk részt. Célunk volt a Várban a Csontváry kiállítás és a Nemzeti Galériában egy, az éppen irodalomból tanult 20. század eleji izmusokból nyílt tárlat megtekintése, és utána mindenki ment a barátaihoz, a barátaival. A program nagyon jól sikerült, igaz, hogy a tervezett két kiállítás helyett négyet néztünk meg, de ez nem volt baj senkinek, legalább az egyik a négyből sikert aratott mindenkinél.

Az estéket a fővárosi vagy közeli településeken töltötték a fiúk, és nagy élmény volt mindenki számára a másik családjának a megismerése. Vasárnap  ebéd után tárlatvezetéssel néztük meg a Csontváry kiállítást, ami nagyon tetszett mindenkinek. Ezúton köszönök minden segítséget, amit a kiállítás, az ebéd, és a szállások ügyében segítettek a szülők! A fiúk már alig várják a következő alkalmat, amikor Budapestre mehetünk.

Álljon itt Bazil beszámolója arról, hogy érezte magát Márkéknál:

"Én Acsai Márkéknál aludtam, ezúton is szeretném megköszönni a szíves vendéglátást, nagyon jó élmény volt náluk lenni. Igaz, az utazással elment egy kis idő, de számomra nagyon jó élmény volt ez a kirándulás. Hihetetlenül pozitív élmény volt betekintést nyerni egy számomra közel álló osztálytársam otthoni életébe. Amikor megérkeztünk Kókára, elsőnek Acsai Márk nővérééknél voltunk, ott is vacsoráztunk. Számomra szimpatikusak voltak, okos, kedves család, akiknél a hit fontos szerepet tölt be az életükbe, és számomra nagyon pozitív élmény volt ezt Márkéknál is látni. Evés előtt és után is imádkoztunk, este szintén, lefekvés előtt, ami sok embernek, egyben nekem is természetes és fontos. Igaz, ezek valakinek csak kis dolgok, de nekem jól estek, és pozitív benyomást keltettek bennem. Az este folyamán még megnéztünk egy filmet, ,,A csatahajót ” .Szerintem jó volt, akik megnéztük,mindannyian azt mondtuk, hogy jó film volt, mindenki jó kedvvel kelt fel a kanapéról."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.