a-PRO-szentek

a pannonhalmi bencés gimnáziumban

Osztálykirándulás

2016. május 05. 19:42 - görgő

Idén Sopronban és környékén voltunk osztálykiránduláson. A szállásunk olyan volt, hogy mindenki visszasírta az első este a pannonhalmi kollégiumot, amit nevelőként jó volt hallani :). Első nap egy finom soproni ebéd, és a Tűztorony után Fertőrákosra mentünk, hogy megnézzük a kőfejtőt és a vasfüggöny múzeumot. A vacsora után szabadprogram volt, majd a kollégium rendszabálya miatt 22.00-kor villanyoltás. A nap hőse Pető volt, aki több alkalommal is legyőzte a tériszonyát, bár olykor segíteni kellett neki ebben. 002_2.JPG

A második nap Fertődre látogattunk el az Esterházy kastélyba, ami jelenleg is felújítás alatt áll, de így is mindenkinek tetszett. Sopronba visszatérve megnéztük a Storno ház kiállítását és voltunk bobozni.A nap vége ismét szabad program volt, többen társasoztunk és kártyáztunk este.

Bence egy gyermek ásóval kötött örök barátságot, és ettől kezdve csak ezzel eszik minden literes fagylaltot.

Az utolsó nap reggel el kellett hagyni a szállást. Reggeli után az osztály választhatott, hogy egy Lővér túrával, vagy egy utolsó kiállítással, a Ligneum megtekintésével zárjuk-e a kirándulást. Az utóbbi mellett döntöttek az esős idő miatt, és nagyon nem bántuk meg, többek szerint ez volt a legjobb programja a kirándulásnak. Az alábbi képen Pető dobol a fából készített hangszeren. wp_20160504_003.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.